PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

niedziela, 19 grudnia 2010

KARTKI - BILECIKI

Niniejszym ogłaszam, iż sezon zamówień, pakowania prezentów i innych giftów, ogłaszam za zamknięty :)))
Miałam trochę pracy, ale to lubię więc nie narzekam! :) Narobiłam się świec, ojjj narobiłam, ale warto było :))) Jeszcze wczoraj pakowałam ostatnie sztuki... Dorabiałam kartki i bileciki, i inne takie gadżety, by gifty ucieszyły przyszłych właścicieli :)

A to moje pierwsze bileciki :)
Zrobione bardzo na szybciutko, prosto, łatwo, ale przyjemnie, i mam nadzieję, spodobają się osobom obdarowanym :)))



A teraz zabieram się za ogarnięcie domu! Późno, ale nie dałam rady robić wszystkiego naraz... Mam jeszcze parę dni i zamierzam je wykorzystać, by w mieszkanku znów zagościł ład i skład i, co najważniejsze, ten niesamowity świąteczny nastrój! :)


Trzymajcie się ciepło! :)
... jeszcze wrócę z życzeniami... :)))

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie!
Mariola :)


______________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡