PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

niedziela, 30 stycznia 2011

WYMIANKA... i nowe karteczki :)

Jakiś czas temu, dość długi czas, bo jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia zobaczyłam na blogu Angeliki drewniane serca i ptaszki :) Tak bardzo mi się spodobały, że postanowiłam do Angeliki napisać z prośbą by podała mi źródło, gdzie mogę takie nabyć lub ewentualnie odkupić od niej surowe, do obróbki :)
Angelika zgodziła się odsprzedać kilka sztuk, a dokładnie, zaproponowała wymiankę :)
Jeszcze nigdy się nie wymiankowałam i zastanawiałam się czy sprostam oczekiwaniom Angeliki... Zdradziła mi tylko, że jest romantyczką i lubi róże :)

Angeliko, przygotowałam dla Ciebie zawieszkę w kształcie serduszka, komplet świec i karteczkę, którą będziesz mogła włożyć np. do ramki na zdjęcia lub powiesić lub wykorzystać jak tylko będziesz chciała! :)
Mam nadzieję, że podarunki będą Ci się podobać i wpasują się w Twoje domowe wnętrze :)
Wszystko jest już zapakowane i czeka na jutrzejszą wysyłkę.
Obiecałam Ci, że wrzucę zdjęcia więc słowa dotrzymuję :)






Pomysłem na wykonanie karteczki natchnęła mnie Jola_Zola, która zrobiła przepiękne kartki z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka :) Tak bardzo mi się spodobały, ze postanowiłam i ja spróbować. Nie mając w ogóle bladego pojęcia jak się za to zabrać i żadnego doświadczenia, poszłam na żywioł i pewnego wieczoru powstały dwie :) Pierwsza jest już prawie w drodze do Angeliki, a druga wygląda tak:


Mam już pomysły na nowe, są zapisane i wyrysowane w moim zeszycie do zadań specjalnych, który nazywam Przenośną Pamięcią Zewnętrzną, w skrócie PPZ :)
Dzięki temu wiem, że o niczym nie zapomnę :) Polecam Wam takie rozwiązanie. Jest bardzo przydatne, bo pozwala dojrzewać pomysłom i, jeśli trzeba, moderować je :)


*   *   * 
Kochani, tym razem nie bardzo mogę Was poodwiedzać... Coś mi zwalnia na łączu i nie wiem czy to weekendowe problemy przejściowe czy coś poważniejszego. Mam nadzieje, że w krótkim czasie sprawa wolnego transferu się wyjaśni i nadrobię zaległości!
Cud, że udało mi się w ogóle napisać tego posta i wrzucić zdjęcia, wczoraj przez cały dzień nic nie mogłam zrobić. Zatem proszę Was o wybaczenie i troszkę cierpliwości :) Obiecuję, ze dotrę do każdego!



A w ogóle to śniło mi się, że bejcuję! :))) Pierwszy raz miałam sen o robótkowaniu :)))
I teraz się zastanawiam co by tu i jak, bo być może coś się dzisiaj nowego wytworzy... :)

Pozdrawiam Was cieplutko!
Mariola


______________________________

12 komentarzy:

  1. Mariolu, takie cieplutkie te Twoje prace, śliczne i romantyczne.
    Wędruję po blogach i wydaje mi się, że jak się tak naoglądam pięknych rzeczy, to się naładuję pozytywnie i w końcu wybuchnę - chęcią do pracy :).
    W każdym razie dzięki, i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze karteczki, jeśli to pierwszy raz, to gratuluje talentu do scrapków :)))
    PPZ to dobry pomysł dla takich sklerotyków jak ja. jak nie zapiszę, to potem nie pamiętam - nie tylko o zaplanowanych robótkach, ale i o dużo ważniejszych sprawach i terminach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No te kartki to super sprawa! Ty Mariola umiesz mnie artystycznym działaniem zarazić! :) Chyba muszę to wypróbować... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne prace:)Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje slicznosci jutro ide poczta do mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja droga,serdecznie gratuluję wygranego candy w Anielisku,zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznosci...Gratuluje wygranej!
    Pozdrawiam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu nie dostałam od Ciebie żadnego maila (pisałaś o nim w komentarzu) :(
    Serduszko bardzo romantyczne a zdradzisz jak zdobisz świece?

    POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu - ojejku!!! bardzo się cieszę i dziękuję!!! :)))) to moje pierwsze wygrane candy!!!
    matkokochana, nie mogę uwierzyć!!!
    Aniu, cudem dostałam się na swojego bloga. Mam problem z internetem, trwają jakieś prace konserwacyjne czy coś... w poza tym blogger strasznie wolno mi chodzi od ponad tygodnia, cały czas dostaję informacje o jakiś błędach! Nie mogę wejść na żadnego bloga i cudem udaje mi się wejść na moją skrzynkę mejlową! Wydaje mi się, że w ogóle z googlem coś jest nie halo!
    W każdym razie, mam nadzieje, że tu wejdziesz i to przeczytasz :) Jak tylko będę mogła od razu do Ciebie uderzam! :)))


    Myszko - mam kłopoty z internetem :( nie zapomniałam o Tobie, napiszę jak tylko wszystko się ustabilizuje w sieci :)
    Dziękuję Ci serdecznie za pamięć!
    I oczywiście, podzielę się moją wiedzą na temat dekorowania świec, już od jakiegoś czasu myślę nad jakimś tutorialem, ale czasu mi brak...

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie i proszę o cierpliwość. odpowiem na wszystkie wiadomości jak tylko wróci mi łącze! :)

    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  10. Mariola :) prezenty i twoje prace - bomba !!
    ja tam mam inne sny i wole ich nie wprowadzać w życie :))
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie :))
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej moje ulubione serduszka... jestem teraz na totalnym bezkasiu, żeby nie powiedzieć że deprecha finansowa nas dopadła. oby chwilowa... pierwsza rzecz na pocieszenie jak już staniemy na nogach, to zamówienie serduszek u Ciebie. Są urzekające:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewkiki - ślicznie dziękuję Ci za miłe słowa! :))) życzę Ci wielu inspiracji :)))


    Miro - ja myślę, że do scrapków to mi jeszcze daleko... ale przyznaję, że bardzo mi się fajnie tworzyło te karteczki :))) dziękuję Ci pięknie :)
    a PPZ jest bardzo pomocne, BARDZO!!! :)))


    MILKY - dziękuję :))) miło mi bardzo :)
    i wypróbuj koniecznie, to naprawdę nie trudne! pomysł, papier i troszkę kleju :)


    Peninia - ślicznie Ci dziękuję :))) uściski dla Ciebie!


    Angeliko - może pochwalisz się własną aranżacją jak już dostaniesz paczuszkę??? jestem bardzo ciekawa... :) mam nadzieje, że będziesz zadowolona :)


    Kasik - dziękuję :) i... dziękuję :))))


    Beatko - dziękuję Ci serdecznie! :) raz jeszcze :)))


    Basiu - dziękuję Ci ślicznie :)))
    czekam jeszcze na pewne materiały i mam w zamiarze coś nowego wyczarować dla Ciebie :)))
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡