PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

wtorek, 26 lipca 2011

JUŻ ZA PARĘ DNI...

...za dni parę... :)
Zaczniemy nasze długo wyczekiwane wakacje!
Ale zanim to nastąpi, zamknę sezon robótkowy, prezentując Wam moje ostatnie zlecone prace :)

Na początek królica.
Królica kolorowa, którą uszyłam dla pewnej czterolatki, i mam ogromna nadzieje, że się Jej spodoba. Razem ze zleceniodawczynią, doszłyśmy do wniosku, by unikać 'ruziowych słodkości' i zrobić królicę inną niż wszystkie ;) Czy mi się to udało...? Dowiem się niebawem, może już jutro... :)
...tutaj o kciuki poproszę, bo trema mnie zżera wielka!!! ;)
A tymczasem pokażę fotki.




Niestety, nie mam jeszcze wprawy z fotografowaniu królików... ale popracuję nad tym, bo z pewnością będzie ich więcej ;)


Kolejną pracą było wykonanie serc z monogramem.
Tym razem będzie jednak inaczej niż przy poprzednio prezentowanych, gdyż monogramy przyszłych Młodych są osobno na każdym serduchu. Całość wyszła bardzo ładnie! Jestem zadowolona :))
Mam nadzieje, że serduszka przypadną do gustu zarówno zleceniodawczyni, jak i przyszłym Młodym :)





Na zakończenie poinformuję Was, że na blogu wprowadzę zmiany :) czyli szykuje się malowanie ścian, mycie okien, może będą świeże kwiaty, a na pewno nowe logo.
Tak więc jeszcze przed samiuśkim wyjazdem wpadnę odświeżyć, troszkę przemeblować i dokończyć jedną sprawę, bardzo miłą :)

Miłego wieczorku i dobrego dnia jutrzejszego życzę wszystkim zaglądającym! :)
Pozdrawiam cieplutko :**

Mariola


______________________________

9 komentarzy:

  1. Królica przepiękna a serca z monogramem fantastyczne:)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny króliś! Gratulacje dla Klientki za rezygnację z różowego ;))) Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszaniec wyszedl i swietny, serca piekne, pozdrawiam serdecznie i milego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny króliś, taki wesolutki, serducha też wspaniałe, miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krolis wesolutki, nigdzie nie jest napisane ze male dziewczynki musza miec wszystko rozowe ...
    Serduszka skradly moje serce!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliś bombowy i energetyczny - super Mariolu! A serduszka cuuuudne. Buziaki posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serducha!!! Bardzo klimatyczne!
    Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu u Ciebie wszystko takie piękne!!!!Zapraszam do mnie po skromne wyróżnienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te serca są przepiękne, zresztą pozostałe prace również:)
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡