PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

sobota, 23 lipca 2011

LUDOWO - FOLKOWO...

... czyli kwieciście i kolorowo :)
Tak na przekór pogodzie, która wyraźnie nie może się zdecydować, czy to kolej na lato, czy jesień, i przekomarza się z nami wszystkimi, ograniczając promienie słońca do maksymalnego minimum, za to chlupiąc deszczem i wiejąc wiatrem na maksimum maksimum! :)

Dziś jednak, kapryśna Pani Pogoda, się chyba ulitowała, bo od 7 rano przywitały mnie promienie słońca i, uwaga, bezchmurne niebo!!! Trochę mocno wieje, ale lepszy wiatr w towarzystwie słoneczka, niż chłodu i strug deszczu.

Tyle o pogodzie, kolej na tytułowy folk :)
Zostałam poproszona o wykonanie kolejnych dwóch zakładek, kolorowych, kwieciście ludowych. Motyw, w który zostały przyodziane, gościł już u mnie, jednak tym razem troszkę inaczej je wykończyłam.
Brzegi zakładki pozostawiłam w ich naturalnym kolorze, całość wylakierowałam na wysoki połysk, a do czerwonego rzemyka dołożyłam zielony, który pasuje mi tu jeszcze bardziej niż sam czerwony :)
Bardzo jestem zadowolona z tej pracy! :) Mam nadzieje, że klientce również przypadną do gustu :))




Nie pokazywałam Wam jeszcze skończonych magnesów, bo w natłoku ostatnich tygodni po prostu umknęło mi to gdzieś po drodze... Efekt końcowy mnie zadowala :) 
Wbrew pozorom, taki szklany kaboszon troszkę waży, ale mimo swojej masy ładnie trzymają się na lodówce. Są podklejone folią magnetyczną o grubości 0,7mm :)


gdyby ktoś z Was miał na nie ochotę, wystawiłam je w mojej pracowni - TUTAJ -

*   *   *

Chciałam  jeszcze  bardzo  serdecznie podziękować Magdzie za wyróżnienie,  jakim mnie  nagrodziła:)) Niestety, w chwili obecnej nie jestem w stanie sprostać wymaganiom zabawy, ale jak tylko znajdę dłuższą chwilkę, postaram się owe warunki spełnić :)

Magdziu, dziękuję Ci bardzo serdecznie za tę przemiłą niespodziankę :)))

Kochani, oczywiście zapraszam Was też do dowiedzenia magdowa - bloga Magdy :) To naprawdę fajne, twórcze miejsce, w którym znajdziecie prześwietne psiaki i inne przytulaki oraz cudną ceramikę i biżuterię! A wszystko to wykonane zdolnymi łapkami Magdy! :)


Pozdrawiam Was wszystkich słonecznie i życzę udanego, ciepłego i iście letniego weekendu! :)

Mariola


______________________________

4 komentarze:

  1. Urocze:) I bardzo radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie ludowo-folkowe wzorki. Zakładeczki super.

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Folk potrafi zawsze rozweselić. Nawet przy niepogodzie. Dlatego folkowa zakładka doskonałą receptą na dobry humor:)a Twoje są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡