PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

wtorek, 1 marca 2011

and the Candys goes to... :)

Oskary rozdane więc teraz czas na losowanie candy :)))
Ale najpierw tytułem wstępu...
Kochani, ilość komentarzy pod moim candowym postem przeszła wszelkie moje oczekiwania! W życiu nie spodziewałam się aż tylu chętnych osób po te cukierasy! Jesteście niesamowici! :)
Obiecałam Wam, że oprócz nagrody głównej wylosuję jeszcze dwie dodatkowe osoby, do których powędrują niespodzianki-pocieszajki, i tak się stanie! :)) A żeby było sprawiedliwie, jedną taką osobę wylosuję z osób, które pozostawiły komentarz pod postem, a drugą spośród obserwatorów bloga :)
Zatem, zamiast z dwóch zwycięzców będzie ich czworo! :)

Miałam skorzystać z generatora Random.org, ale stwierdziłam, że losowanie przeprowadzę po staroświecku z przesympatyczną pomocą wspaniałej 'maszyny losującej', którą okazał się być mój niespełna 3-letni synek Filip :)


Od rana przygotowywałam, cięłam losy, które potem zawijałam - w przypadku Obserwatorów Bloga, i zaginałam - Komentatorów, czyli pretendentów do nagrody głównej :)
 'Maszyna losująca' stanęła na wysokości zadania, dosłownie, bo na krześle, i losujemy:

 tu sama losowałam, by pokazać Filipkowi na czym to polega :)

Nagroda główna, czyli żeliwny dzwonek z kogutkiem, zawieszkę sercową i świece stołowe, idą do:



... Violetki z Violetowa :)

Violetko gratuluję Ci serdecznie!!! :)


Teraz losuję osobę, do której powędruje pierwsza nagroda niespodzianka-pocieszajka :) 
Osoba tą jest:



... Myszka z The Mouse House :)

Myszko gratuluję Ci serdecznie!!! :)


A teraz moja 'maszyna losująca' :) losuje dwie osoby spośród wszystkich 122 Obserwatorów Bloga! 



Pierwszą osobą jest: 
... Atena z Drewnianej Szpulki :)

Ateno gratuluję Ci serdecznie!!! :)





 ... a drugą osoba jest Kasia, autorka bloga Mój czas relaksu :)

Kasiu gratuluję Ci serdecznie!!! :)



Czworo laureatów proszę o kontakt mailowy - arsdecoria@gmail.com - w celu ustalenia szczegółów wysyłkowych :)

*   *   *

Dziękuję Wam wszystkim za wspaniałą zabawę!!! 
Dzięki niej poznałam nowe, fajne osoby i  świetne blogi :)
W miarę możliwości czasowych będę do Was zaglądać z ogromna przyjemnością! :)
Jedynym mankamentem było i jest nadal to, że nie mogę napisać komentarza dziewczynom na blox'ie!!! próbowałam nie raz, ale niestety bez rezultatu...
Mam nadzieję, że to chwilowe, bo nie zapomniałam o Was! :)


Zwycięzcom raz jeszcze serdecznie gratuluję!!! :)))

Pozdrawiam i miłego wieczorku wszystkim życzę :)
Mariola


______________________________

30 komentarzy:

  1. To ja pierwsza podziękuję Ci za zabawę. U mnie też dzisiaj post z losowaniem i też małe nawiązanie do Oscarów. Pozdrawiam cieplutko.
    Oczywiście gratuluję wszystkim wylosowanym szczęściarom :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurrrrrrrrrrraaaaaaaa!
    Wygrałam :) Bardzo się cieszę i gratuluję pozostałym zwyciężczyniom
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jupiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
    Ale fajnie, ja dzisiaj kogoś obdarowałam i sama zostałam obdarowana:) Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę a dziewczyna bardzo serdecznie gratuluje i ogromnie zazdroszczę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niepowtarzalna "maszyna losująca" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięzcom :-)
    A czemu to nie możesz dodawać komentarzy na bloxie? Ja czasem mam tak na blogspocie... :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    Ale niespodzianka, szczesciara ze mnie:-))) Ciesze sie ogromnie.
    Jutro napisze maila.
    Pozdrawiam, rowniez Filipka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buuuuu, jaka szkoda, że to nie ja ;-(((((
    Ale gratuluję tym szczęściarom! Miały farta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miro - nie mogłam się powstrzymać by nie nawiązać do Oskarów :)))


    Kasiu, Myszko, Aneto - jeszcze raz serdecznie Wam gratuluję!! :)))
    a mejlami się nie śpieszy... a w ogóle coś mi się ten gmail dzisiaj wiesi... :(


    Mysia - ja w takich chwilach żałuję, że nie mam więcej nagród... ale może w następnym candy los się do Ciebie uśmiechnie? :)))
    pozdrawiam cieplutko! :)


    Anula3333 - 'maszyna losująca' jest absolutnym prototypem, dodam, że nie do skopiowania ;)))


    Trabaya - nie mogę dodać komentarza, bo blox cały czas mi nakazuje konto założyć! a kiedyś nie musiałam konta zakładać by tam komentować... i szczerze mówiąc nie bardzo uśmiecha mi się kolejne konto na kolejnym portalu :) przepraszam, ale dziwne to to tam mają....


    Aga - ano miały farta, miały :)
    i jak już Mysi powyżej wspomniałam, żałuję, że nie mam więcej nagród... z przyjemnością obdarowałabym każdego...
    ale nie dam rady, niestety..
    niemniej jednak zabawa była fajna! :))) teraz będzie dłuższa chwila na oddech, a potem pewnie kolejne candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż nie będę ukrywać że jestem baaaaaaardzo rozczarowana ;-b tak, tak :D Nie ma lekko, trzeba się pozbierać jakoś :))) Serdecznie gratuluję /i zazdroszczę! a co ;)/ zwycięzcom :) A dla Ciebie Mariolu uścisków moc :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulujemy dziewczynom i dziękujemy za udział w losowaniu naszych cukierasów! My również będziemy tu niejednokrotnie zaglądać :)Pozdrowienia i serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciezcow!!!Troszke szkoda ,ze to nie ja ,ale co tam...dzisiaj juz jedno candy u Myszki wygralam.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za zabawę i pozdrawiam wiosennie
    Lusi:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że nie ja zostałam wylosowana, ale cieszę się że same znajome "pyszczki" zostały wylosowane !!!
    Farciarom z całego serca gratuluję !!!
    Tobie dziękuję za wspaniałą zabawę !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję wygranych :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. na bloxie to chyba tez jest jak na bloggerze, ze wlasciciel bloga decyduje kto moze dodawac komentarze. czy tylko zarejestrowani czy tez tzw. anonimowi.

    a zwyciezcom gratuluje :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dariu - dla Ciebie również moc uścisków :)
    :**


    www.tusiemaluje.pl - zapraszam serdecznie :) i równie serdecznie pozdrawiam :)))


    Anna_S - thank you for your visit :) and greet welcome:)


    Attane - a ja miałam takie smaczki na cuksy myszkowe... gratuluję CI ich serdecznie! :)


    Lusi - również pozdrawiam i dziękuję ślicznie :))


    Kaprys - Aguś ja Tobie również dziękuję i lecę patrzeć co tam u Ciebie :))) ściskam mocno! :)


    Palmette - dziękuję Ci również i pozdrawiam :))


    Yamia - po pierwsze to się cieszę, a raczej uśmiecham szeroko! :)))
    a jeśli chodzi o bloxa to się tak na tym nie znam niestety, ale np. na bloggerze jest kilka opcji, które można zaznaczyć :) nawet jak się nie mam konta to można wybrać opcję 'anonimowy' :) i tego nie ustawia właściciel bloga (tak mi się wydaje z doświadczenia i obserwacji;) ) tylko tak po prostu jest to skonstruowane :)

    ale może na bloxie to chwilowe jednak, poczekamy zobaczymy :)

    Ściskam mocno i pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za wspaniałą zabawę.
    Gratuluję wszystkim zwyciężczyniom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje wszystkim szczęsciarom!
    PS. masz wspaniałą "maszynę losującą" :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. A to szczesciary!!! A syneczek spisal sie na medal.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej napisałam komentarz i go coś wykasowało :( A włśnie dowiedziałam się o wygranej i jestem najszczęśliwsza na świecie :) Od dawna marzyłam o takiem koguciku...mam nawet dla niego wybrane mijsce w mojej kuchni, ale nigdy bym się nie spodziewałm, zże uda misię go u Ciebie wygrać :) To niesamowite emocje :) Dziękuję Ci za tę wspaniałą zabawę i lecę pisać maila :) Pozdrawiam seredcznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. ciese sie, ze sie ciesys ;)))))

    buziaki dla maszyny losujacej :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Z całego serca gratuluję zwycięzcom -wspaniałe nagrody. ale pójdą w godne ręce. A ja tu pomieszkam na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla dziewczyn, dziekuje za zabawe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wielkie gratulacje dla dziewczyn- zazdroszczę Wam :P.
    I gratuluje też dla niepowtarzalnej Maszyny Losującej- świetnie się spisała ;).

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję szczęściarom i współczuję przegranym.. w tym oczywiście sobie..ale u mnie norma..jakoś nie mam szczęścia w grach losowych..A Tobie dziękuję za miłą zabawę:) "Maszyna losująca" urocza:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziekuje za udzial w zabwie!A wszystkim szczesciara gratulacje!To byla najprzystojniejsza i najslodsza maszyna do losowania jaka widzialam:)
    z serdecznosciami

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki za zabawę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡