PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

piątek, 25 marca 2011

EXPRESOWE CANDY !!!

Będzie krótko i treściwie :)
Prawda jest taka, że zapominam o swoich imieninach... Nie tylko ja, ale moi bliscy również :) Nie mam im tego za złe, ponieważ w mojej rodzinie nikt nigdy specjalnie imienin nie obchodził, za to urodziny jak najbardziej! :) A w związku z tym, że każdy pretekst jest dobry do świętowania, ogłaszam:
EXPRESOWE CANDY 
IMIENINOWO-WEEKENDOWE !!!


Nagrodą w candy jest widoczna na zdjęciu zawieszka z motywem Kamei :)
Uszyta 100% ręcznie z naturalnego lnu! 


Aby wziąć udział w candy należy pozostawić komentarz pod tym postem i umieścić podlinkowane zdjęcie na swoim blogu :) 
Losowanie odbędzie się w pierwszą sobotę kwietnia tj. 02. kwietnia ! :)

Zapraszam serdecznie i życzę miłej zabawy :)



Pozdrawiam cieplutko!
Mariola


______________________________

37 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się czym prędzej z nadzieją, że tym razem będę miała szczęście.......:)
    Przepraszam, ale zapomniałam z tego wszystkiego o życzeniach!
    Zdrówka i spełniania się marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin. Zachwycałam się kameą już dwa posty wcześniej a skoro jest okazja ją wylosować, to staję w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego! i niech tak co dnia będzie.i zapisuję się z miłą chęcią i nadzieją....he he

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się w kolejce do candy i przesyłam moc serdeczności imieninowych:-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mariolu :) wszystkiego naj naj
    ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego:)Kolejna piekna Camea:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuje sie:) wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin, szczególnie dużo zdrówka życzę !!! I staję w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z imieninowymi życzeniami ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego ;). I oby w następnym roku wszyscy pamiętali :P.
    A na candy zapisuję się oczywiście :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Naj Naj Naj z okazji Imienin, zdrowia przede wszystkim:)
    zapisuje sie , bo obok takiej slodkosci nie mozna przejsc obojetnie!
    pozdrawim serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego Najlepszego z Okazji Imienin.
    No i oczywiście ja też ustaje w kolejce po takie wspaniałości.
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiście, że się zgłaszamy, kamea cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Kamee więc po Twoje cudeńko staję w koljce z cichutką nadzieją na wygraną...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjmij ode mnie najlepsze życzenia :) wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego :)
    Oczywiscie ,ze skorzystam bo bardzo,bardzo mi sie podoba :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm...jakie słodkości rozdajesz :)
    Niestety nie posiadam bloga, ale mój e-mail to n.szerment@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja się zgłaszam na candy.
    wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie moge nie ustawic sie po to cudenko.
    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kamei na lnie jeszcze nie widziałam. Staję w kolejce, przepięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. very charming,I hope for the best:)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że jestem szczęśliwy
    http://zarazjuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Może się uda zdobyć takie cudeńko:)

    http://madamamamada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiele szczęśliwych chwil życzę!
    Mam nadzieje ,że ta kamea do mnie trafi;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Samych anielskich chwil! ;)
    Jako wielka miłośniczka kammei nie mogę sobie życzyć cudowniejszego Candy! ;)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  27. Po pierwsze życzę spełnienia marzeń a po drugie chętnie stanę do kolejki po to cacko

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciesze się, że jakoś do mnie trafiłaś:) Już troszkę popracowałam nad tym profilem, chociaż nadal nie potrafię go idealnie ustawić jest i tak lepiej... dziękuję Ci za ten komentarze:)
    Oczywiście staję w kolejeczce po śliczną zawieszkę z cudnym motywem Kamei:)
    A z okazji imieniny życzę Ci aby każda mała chwila była dla Ciebie radością a życie przepełnione było samymi takimi chwilami:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też nie obchodzę imienin - kiedyś to był raczej taki "pracowy" obowiązek, ale każda okazja do świętowania jest dobra, więc spełnienia marzeń :-) życzę i z miłą chęcią zapisuję się na ten cudny medalion
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna, już ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuje sie :)))

    Zapraszam do siebie również na Candy:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin! Szczerze mówiąc, ja nie wiem nawet, kiedy przypadają moje... :) Pozdrawiam i oczywiście zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  33. i ja sie grzecznie ustawię w ogoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie posiadam bloga ale chetnie postoję ewa.m9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. skoro ekspresowe to ja się szybciutko zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zamykam możliwość zapisywania się na Expresowe Candy i za niedługo podam wyniki losowania :)
    Dziękuję wszystkim serdecznie za udział w zabawie! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡