PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

wtorek, 15 marca 2011

KURKA I KOGUCIK :)

 
*   *   *
Zniosła mi kura jajek sześć.
Pytam więc kury, czy mogę zjeść?
Ko...ko...ko... – zaprzecza hardo.
Ani sadzonych, ani na twardo.
I jajecznicy – nie.
I na miękko – nie!
Nie dam! Choćbym miała pęknąć!
Więc pytam grzecznie kury, czy mogę
utrzeć te jajka na kogel-mogel?
Spojrzała na mnie...jak na osła...
i zagdakała wielce wyniosła,
że jaja...na pisanki zniosła! 

Pisanki”H. Szayerowa 
 *   *   * 




Co prawda na moich zdjęciach nie ma jajek ani pisanek, za to jest całkiem fajna kurka :) kogucik też, i cebulka! :) Uszyłam woreczki na kuchenne przydasie. Jak na razie nie mam ich gdzie powiesić więc będę w nich trzymała cebulę :) w drugim może czosnek :) 
I tak mi się spodobały, że uszyję ich więcej, ale nie płóciennych, jak te moje, ale lnianych, boooo.... w końcu udało mi się kupić upragniony LEN!!! :))) Tralala la la... :))) 

 

Wiosna stawia coraz pewniejsze kroki i mam nadzieje, że za niedługo zadomowi się na dobre :) Wczoraj wyszliśmy rodzinnie na spacer, w prawdzie połączony z zakupami, ale znaleźliśmy chwilkę by usiąść na rynku i wystawić buzie do słoneczka :) a Młody biegał za gołąbkami i karmił je chlebkiem :)

Kochani, pozdrawiam Was serdecznie i życzę dużo słonka! :) I wiem, że dziś wtorek, ale mimo wszystko, udanego tygodnia! :)
Mariola


______________________________
                                    

17 komentarzy:

  1. Ooo! jakie fajne te woreczki! Klimatyczne i w ogóle fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne woreczki! Bardzo, bardzo fajne i wogole rustykalne. Czekam juz na te z lnu!
    Pozdrawiam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Mariolu, jakie śliczne woreczki taki sielskie - takie właśnie lubię najbardziej pozdrawiam:) Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne woreczki, no i ten cudowny len.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne woreczki. Kurkowe motywy urocze.
    Pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne woreczki, po prostu urocze. Może kiedyś też się wezmę za szycie.............. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Woreczki wyszly idealnie sa sliczne, a i len piekny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne woreczki!!! Len - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne woreczki, motyw bardzo fajny, i co z tego, że bez jajek ii tak są jak najbardziej odpowiednie na świąteczny czas i nie tylko:-)
    Pozadrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane, dziękuję Wam ślicznie :)) jest mi bardzo miło, że woreczki przypadły Wam do gustu :)) mnie też się bardzo podobają, że tak nieskromnie powiem :) choć strasznie krytyczna jestem wobec siebie i bywa, że zastanawiam się 'co by tu można jeszcze...' :)) w tym przypadku jestem pewna, że nic! :)))
    są taki jaki mają być! :)


    A len jest absolutnie fantastyczny!!! :) już coś wczoraj na próbę wymodziłam i jestem zachwycona jak cudownie pracuje się z ta tkaniną! :)

    Pozdrawiam Was kobitki serdecznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woreczki piękne i proste. Brak dodatkowych ozdób to dobry pomysł. Taki sielski motyw wystarczy za wszystkie ozdoby.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne woreczki. Bardzo ładne zdjęcia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Un trabajo divino ¿te importaria decirme qué producto usas para hacer el decoupage en tela? Gracias.
    Besitos desde España

    OdpowiedzUsuń
  14. Marta, thank you for your comment and visit:) I use to decoupage on my bag Perfetto - Textile Glue.
    I hope I helped:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za tutek serwetkowego transferu- czytałam gdzies,że można użyć do transferu wikolu, czy słyszałaś o tym?
    Pozdrawiam:)
    M.Arta
    P.S. Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Matro :)
      niestety nic nie wiem na temat użycia wikolu do decoupage'u na tkaninie. tkanina jest dość specyficznym podłożem. czytałam, że niektóre panie używają wikolu w klasycznym decoupage'u np. na drewnie. jednak nie uważam sprawdzi się to w decoupage'u na tkaninie. ale zawsze możesz spróbować i dać znać jak wyszło :)
      pozdrawiam serdecznie!
      M.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡