PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

poniedziałek, 28 marca 2011

ZAWIESZKI KOGUCIE...

... i kurkowe :) żeby nie było dyskryminacji ;)))
Pomiędzy kolejną warstwą lakieru, nakładaną na pudełko, siadałam i szyłam lniane zawieszki :)
Myślę, że będą się pięknie prezentować na ozdobnych gałązkach leszczyny lub kwitnącej czereśni...







Szyte ręcznie nicią lnianą i bordowym kordonkiem. Środek wypełniają skrawki lnu i płóciennej surówki przez co zawieszki stały się płasko-wypukłe :) I nie wiem czemu, ale gdy na nie patrzę, na myśl przychodzi mi słowo 'ekologiczne' - naturalnie wypchane ;)))

*   *   *

Kochani, lecę dalej...
Pracy w domu mam mnóstwo! A dziecię od jakiegoś już czasu nie śpi w dzień... Mam spore zaległości w komentowaniu Waszych blogów! Obiecuję w niedługim czasie to nadrobić, ale zanim się to stanie, proszę Was o wybaczenie i jeszcze troszkę cierpliwości :)

I w dalszym ciągu zapraszam na moje Expresowe Candy! W sobotę losuję :)

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę dobrego tygodnia! :)
Mariola


______________________________


13 komentarzy:

  1. Zawieszki śliczne - zachęcająco-ekologiczne. I szyte chyba ręcznie?! Może odgapiłabym trochę i też spróbowała? Tylko kiedy........??
    Pozdrawiam i życzę trochę więcej czasu (sobie też).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na te zawieszki, są fantastyczne! na święta idealne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kuraki,pozdrawiam slodko

    OdpowiedzUsuń
  4. zawieszki śliczne, ale należą się baty za niedokładne wycinanie :P ja maniaczka i psychofanka nożyczek i wycinania jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze, oryginalne eko-drobazgi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zawieszki, ja chyba musze wziac sie za wielkanocne dekoracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kurniczek i bardzo ekologiczny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i rzeczywiście takie.. ekologiczne:).Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękne i całkiem w moim styli zawieszki. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudne!!!!!!Pozwolę sobie poobserwować

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby zwykle kuraki, a jaki efekt :D. Świetnie wyglądają i naprawdę takie trochę ekologiczne są ;). Chyba dlatego, że lniane :P.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡