PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

piątek, 11 marca 2011

ULOTNAŚ CHWILO...

źródło zdjęcia

Dzisiaj nie będzie o pracach twórczych...
Miało być, ale jakoś mi nie po drodze, by wybierać zdjęcia i układać słowa...
Od wczorajszego popołudnia coś innego zaprząta moją głowę... i jakby inaczej patrzę na życie, swoje i swoich bliskich... w sensie dosłownym, bo nie znamy dnia, ani godziny...
Nasze miasto nie jest duże, ale nie jest też specjalnie małe. Plotki i ploteczki zwykle rozchodzą się z prędkością światła, ale w tej sytuacji nic nie wiem...

Wczoraj popołudniu, w naszym mieście doszło do podwójnego zabójstwa! Zginęła 16-letnia dziewczyna i 19-letni chłopak... Cały czas zastanawiamy się z mężem czy to nie któreś z naszych znajomych...
TV nie oglądam więc z tego źródła nie mam informacji, jedynie z naszego regionalnego portalu dochodzą do mnie jakieś wiadomości... Najpierw było to >>>KLIK<<<, a potem to >>>KLIK<<< .
Teraz jest cisza.......

Ulotnaś chwilo zwana życiem...

W Japonii tsunami...  ogromna tragedia!!!
To jest po prostu dla mnie nie do ogarnięcia...
:'(



Na dzisiaj wystarczy... wybaczcie, że tak na smutno...
Pozdrawiam wszystkich
Mariola

P.S.
Jolu i Ateno, bardzo serdecznie dziękuję Wam za informacje, którymi się ze mną podzieliłyście :))) Jestem Wam ogromnie wdzięczna! :) Ściskam Was mocno! :** 


______________________________

6 komentarzy:

  1. Cośzłego dzieje sie na świecie...
    Jedno z byt dużej rozbieżności między bogatym a Biednym, inne funduje nam ptzyroda, lecz na własne nasze życzenie...
    Ludzkość zagubiła się w pędzie za władzą i pieniądzem...
    To jest niepojęte...

    Ja przepraszam, że tutaj to dodaję, ale gdybyś chciał kupić taki lub podobny zegarek, który widziałaś u mnie na blogu, to proszę, oto link do sprzedawcy...

    http://szafa.pl/c4737295-naszyjnik-zegarek-audrey-hepburn-styl-retro.html koszt zegaraka z przesyłką 33 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde przerazajace.
    tez niedawno sie nad tym zastanawialam co sie dzieje....
    U mnie glosno jest na temat wplywu ksiezyca na te sprawy, 19 marca ksiezyc ma byc najblizej ziemii,podobno wiaze sie z tym wszystko. Ja wiem ze nie wszyscy w to wierza ale jednak mysle ze to ma jakies znaczenie,i budzi we mnie mysli. Poczytaj w necie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu - nie przepraszaj :) taki chwilowy mój stan...
    i dziękuję Ci bardzo za link, ten wisior z zegarkiem jest naprawdę piękny! :))


    Bree - a wiesz, że o tym akurat nic nie wiem. nawet mi się o uszy nie obiło! zaraz się doinformuję, dzięki :)
    ale tak ogólnie uważam, że coś w tym jest...

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutne to i wstrząsające... Zwłaszcza jak się dzieje gdzieś obok...

    OdpowiedzUsuń
  5. Za każdym razem takie informacje wstrząsają. Świat pędzi nie wiadomo dokąd...
    (..)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świat nie jest pieknym i przyjaznym miejscem, to wiem od dawna. Dlatego macierzyństwo bywa trudne, bo kiedy pomyslę, że mam moje ukochane dziecko oddać kiedyś temu światu, ludziom... dość przerażająca wizja. wśród zaprzyjaźnionych blogów mam też zapiski rodziców autystycznych dzieci. Czasem zastanawiam się czy ten prawdziwy świat, którego chyba nie znają to lepsze miejsce niż ten ich - wewnętrzny, zamknięty, niedostępny...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡