PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

czwartek, 31 marca 2011

PUDEŁKO czyli pierwsze koty za płoty !

Skończyłam wczoraj swoje pierwsze pudełko! :)
To, że się w ogóle za nie zabrałam, wynikło za sprawą mojej blogowej koleżanki, która poprosiła mnie o wykonanie pudełka/szkatułki na pamiątki dla pewnego Maluszka, nowego członka pewnej Rodziny :) Gdyby nie Diana chyba bym się nie zabrała za pudełka, bo strasznie się ich bałam... Ale dobrze się stało :) oswoiłam się, zobaczyłam 'jak to jest' i 'z czym się to je', i na tym jednym nie poprzestanę!




Przyznaję, że praca nad pudełkiem jest wieloetapowa. A to środek, to boki, to wieko, a na końcu spód. Przerażało mnie to... Ale chyba dałam radę?! Co nie??? ;)
Myślę, że z kolejnym pójdzie mi sprawniej, bo już wiem jak się za to zabierać :))) Zatem szykujcie się na pudełka w niedalekiej przyszłości, będę Was nimi zanudzać!!! ;)

tu jeszcze dość nieśmiało zawiązana wstążeczka, ale i nad tym popracuję :) 


Słoneczko pięknie dziś u nas świeci! A u Was???
Miłego czwartku wszystkim życzę :)
Mariola


______________________________

20 komentarzy:

  1. Wyszło przeuroczo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne pudelko! Czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudeleczko pierwsza klasa. Az mnie korci zeby sprobowac techniki decoupage-u.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze pudełeczko:))) Żałuję, ze kiedy ja byłam mała takiego pudełka nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obawy były całkowicie zbędne. Wyszło pięknie! Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie to pudełeczko. Że pierwsze??? Niemożliwe!

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie, przeciez wyszlo swietnie i baaardzo slodko. Badz pewna ze nowi wlasciciele beda zachwyceni. Kokardka to kropka nad i.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci to wyszło!:) Elegancko przewiązana kokartka. Dla nas nie jest to tkie proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne pudełko. Wcale nie wygląda na pierwsze. Jest niemały talencik.Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne pudełeczko! Zdolniacha z Ciebie, i czuję, że popłyniesz dekupażowo :), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyszlo:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne jest to pudełeczko i na pewno pomieści wszystkie najważniejsze skarby malucha. I chociaż napis na nim świadczy, że będzie należał do chłopczyka, to jak dla mnie idealnie pasowałby również baby girl, ja jakoś jestem wielką fanką tego koloru, a moja córka chcąc, nie chcąc również.
    Pozdrawiam i życzę miłego nadchodzącego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełko jest przecudne i takie słodkie. Jest zrobione z taka precyzją, że nie powiedziałabym że to pierwsze :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja z niecierpliwością będę czekać na wysyp pudełek w Twoim wykonaniu bo to wyszło urocze:-) aż miło popatrzeć:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniały debiut...
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Ci za przemiły (z resztą jak zwykle) komentarz na moim blogu. Pragnę pogratulować synkowi "dorosłego" łóżeczka, na pewno maskotki uszyte przez Ciebie osłodzą mu ten czas zmian.
    A skrzyneczka wyszła Ci świetna, ja też robiłam już małe przymiarki do dekupażu, ale nadal brakuje mi czasu, żeby rozwijać się i w tej dziedzinie, a nie chcę rzucać jednej pasji dla drugiej. No cóż, może na emeryturze ;)
    Pozdrawiam gorąco.
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡